luni, 17 ianuarie 2011

Cine este Peter Joseph?

"La sfârşitul anului 2009 am reusit să iau un interviu lui Peter Joseph, creatorul "Zeitgeist, The Movie" şi "Zeitgeist Addendum-"; fondator al Mişcării Zeitgeist, în casa lui. El însuşi şi-a descris viaţa în detalii în ceea ce este probabil un interviu rar (până atunci). A fost de ajuns pentru a-mi oferi materiale mass-media şi video nelansate pana atunci si eu, la rândul meu am făcut tot posibilul pentru a crea un documentar care ar ajuta sa se afle cine este această persoană. Iniţial, am facut totul în speranţa de a crea un documentar de lungime completă pentru a explora multe alte aspecte ale vietii lui, mişcarea şi cum ar fi, dar el a decis să-l păstreze simplu. Filmarea a fost facuta în două sesiuni in lungime de o oră impreuna, în decembrie 2009. Peter a fost foarte amabil să extindă programul interviului  pe parcursul a două zile. (el este ocupat ca o albină, cel puţin spus!) Sper ca toată lumea apreciază acest lucru şi îi mulţumesc lui Peter din nou pentru timpul său."


Asa isi incepe relatarea Charles Robinson, cel care i-a luat un interviu personal lui Peter Joseph.



Referitor la regizorul si producatorul  seriei "Zeitgeist", omul este perfect lucid, stie despre ce vorbeste, e tanar si iti poti pune sperantele in el pentru un viitor oricum mult mai putin ticalos si aberant ca prezentul, si aduce putin cu Jiddu Krishnamurti, omul genial care avea niste teorii si filozofii foarte sanatoase despre viata.


Va propun deci sa vedeti acest mini-documentar de Charles Robinson








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu